dimarts, de febrer 20, 2007

I am a robot and I want to take over the world

Digue'm col·locada (pel Myolastan que m'estic fotent) però avui he rebut un correu de confirmació que m'ha fet riure molt.

Tot ha començat quan m'he inscrit a la pàgina LiveJounal. M'ha costat força ja que era impossible desxifrar el que hi havia darrere del dibuix que posen perquè els programes (robots) nos es donin d'alta automàticament.

Quan he rebut el correu de confirmació hi deia
Congratulations!
LiveJournal is your new friend.
Don't you love haikus?

Click this link to confirm your account and prove that you are not a robot:

http://www.livejournal.com/confirm/213587.......

  • LiveJournal is your new friend, bla, bla...: una mica freaky ser amic d'una web i qui collons és haikus, pero bé, el pitjor ha estat...
  • ...prove that you are not a robot: ara és quan ve l'Indiana Jones a fer-me preguntes mentre em mira l'ull? Perquè, què passaria si jo fos un robot,... com l'Arale, el Data o la tia bona de Blade Runner?
Is this testing whether I'm a replicant, or a lesbian, Mr Deckard?

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!

Un haiku és un tipus de poesia japonesa, no?

Pensó que només té tres versos, de 5, 7 i 5 síl·labes respectivament i normalment no rimen ni en conya.

El que està clar és que a l'administrador sí que li agraden. :-D

Petonets,

Muriel

Nat *^_^* ha dit...

Ohhh, moltes gràcies Muriel, sempre s'aprenen coses noves.

I tens raó 古池や蛙飛込む水の音 no rima ni de conya, però és molt maco ;P