dijous, de març 15, 2007

France 2007


El primer cop que em toca quelcom i resulta que em toca la possibilitat de gastar una pasta indecent per poder veure la final del mundial de rugbi que es celebra a França aquest any.

Doncs sí, m'he gastat una pasta indecent però ara tinc dues entrades per la final.

El problema son l'àngel i el dimoni que no callen. L'un em diu que les revengui que es molta pasta i que ja vaig a veure dos partits del mundial i l'altre em diu que que collons, que això només es fa un cop a la vida.

Total, encara no ho he paït . El que si que ho ha paït és el banc que ja ha pagat (amb SMS al mòbil inclòs, no fos cas que es tractés d'una transacció fraudulenta).

Si tot va bé (toquem fusta), veuré en directe els següents partits:

  • Nova Zelanda - Italia
  • Primer grup B - Segon grup A (Quarts de Final)
  • Final
Oeeee, oeeee, oeeeee.